Ce-mi doresc in 2014...

31/12/2013 00:00

    Daca tot e sa imi doresc ceva in anul 2014 care va sa vina, pai atunci    „ insira-te, margarite, pe lungi fire aurite”:

2014 vise, dorinte, sperante, aspiratii, idealuri... Si nu chiar toate implinite ori indeplinite. Important e sa imi dea farmec, gust si culoare vietii!

2014 idei si ganduri... Care de care mai trasnite. Mai mult sau mai putin stralucite. Important e sa nu se plictiseasca neuronii, sa nu mi se imputineze materia cenusie si prin urmare sa imi trandaveasca mintea!

2014 sanse si oportunitati... De crestere, de evolutie si dezvoltare. Si nu e obligatoriu sa le imbratisez pe toate. Important e sa constientizez ca e loc de mai mult, de mai frumos si de mult mai bine. Si ca uneori e recomandabi sa ma odihnesc putin inainte de a merge mai departe.

2014 piedici, dificultati, incercari si obstacole... Si chiar nu trebuie sa le escaladez pe toate. Esential e sa plantez samanta din care va creste la momentul potrivit imbatabilul „Pot si Se poate”!

2014 umbre, framantari si confuzii... Din care o parte pot foarte bine sa ramana neclarificate sau nerezolvate. Important e sa realizez ca exista si alte rosturi, colturi ori directii neexplorate si ca am forta vitala de a trece la un moment dat prin (nu peste) toate!

Cel putin 2014 de retineri, cumpatari si infranari... De la manii, orgolii, toane, mandrii, invidii, lacomii, judecati, condamnari si etichetari. E chiar bine ca uneori poftele sa fie atarnate in cui. Alta reteta sigura prin care mastile cad, oglinzile strambe se sparg, iar binele se invesmanteaza in hainele frumusetii asa cum, de altfel, i se si cuvine inca nu stiu sa existe!

2014 cautari... Si cam tot atatea abateri, rataciri, indepartari, reintoarceri, apropieri, descoperiri si reasezari... Calea se slefuieste cu truda, sensul si tainele se descopera cu greu!

Cel putin 2014 clipe, momente, crampeie si strafulgerari... Ziditoare! De frumos si de bine. De rabdare si acceptare. De bunavointa si iertare. De blandete si caldura. De bunastare si inflorire. De mila si compasiune. De binefaceri si recunostinta. Si prin urmare de fericire, implinire si desavarsire!

Si cam atat! Poate ca imi doresc prea multe. Sau poate prea putine. Or fi insemnate sau poate fara nici un fel de relevanta. Dar, impartite in 12 luni si inca o data la cate 30 de zile, rezulta o medie de 5-6 pe zi. Suportabil, as zice. Si chiar foarte realizabil!

Vestit cu surle si trambite prin numaratori inverse irevocabile si efecte pirotehnice care mai spectaculoase, care mai dezmagitoare; udat bine cu valuri de sampanie curgand preferabil in cupe de cristal clincanitor si nu in surogate plastice albe ori intampinat printr-o rugaciune de multumire intr-un lacas pastrator si purtator al celor mai de seama taine... 2014 vine!

Si numai el stie ce poarta in tolba. Si care cupa ii este mai plina: cea cu amar sau cea cu bucurii.

Victorii, infrangeri, remize, realizari olimpice  ori nedesavarsiri? Bucuroasa le-oi imbratisa pe toate. Insa printre toate maruntisurile pe care eu mi le doresc, poate ca 2014 va fi ingaduitor de bun si darnic incat sa imi aduca mai presus de orice un bob de mustar in plus de credinta, un munte nezdruncinat de nadejde si un ocean (de preferat interplanetar) de iubire!

Prin urmare, cele rele sa spele, cele bune sa se-adune si:

La multa viata, iubire si lumina in 2014 imi doresc!

Si inca o data (cu majuscula intentionata si nu doar pentru cunoscatori):

La multa Viata, Iubire si Lumina in 2014 imi doresc!

Ceea va doresc si voua! Si nu uitati sa va bucurati din plin de viata si de Viata!